?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, 24 May 2010

sempoi ke aku????..;p


time g tambun..sempoi jerk..;p





depan pintu masuk tambun world..;p





rugi tak tangkap gambar banyak2..;'(



aku sempoi????


ye ker???..;p


mungkin kot..cikit2


hehee..;p



mlm tadi borak2 dgn dayah n nurul..


nanti kalau nak g mandi manda nak pakai sluar mcm kt atas tulah


pastuh meka kater nak g mndi mne???


alah..g mandi sg bil ke ..atau kt mne2lah..



meka kater...


pelah..tak sesuai langsung..


cube tgk cermin dulu pergi mne2...


sesuai ke tak pakaian dipakai..



wahhh...


walaupow de gak sedikit kecik hati..tapi aku tetap senyum..;p


salah ke kalau nak g mandi pakai mcm tuh


nanti tempat mndi basah gak..


pakai lawa2 pow..basah gak



meka kater malu bawa aku kalau pakai mcm kt atas..



ye kekawan..


gambar kt atas tu time aku g tambun dgn meka hari tuh


mungkin pelik kan...


mungkin korang akan cakap tak malu ke..mcm baju nak tido jerk


aku tak malu pow..lagi selamba delah..


ada aku kisah org nak kater per..



sebelum g tambun isi minyak dulu


aku keluar dari kereta..


sume orang kat petronas tuh pandang aku semacam jerk..


yolah..kitorang gerak awal..kul 8pagi


time cuti lak tuh..


konfemlah org fikir..nie mesti baru bangun tido


baju mcm baju tido..




ahhhhhh...


aku pedulik hape..kalau meka nak kutuk


aku hepi jerk..nk g mandi je kekawan


mau bersuka ria..


tak usik org pow..


jalan2 pow gune wet sendiri..


so tak yah nak pakai kemas2..



aku pakai sempoi mcm tuh


sbb senang..sampai tambun je aku terus g mandi..


main2 air n aktiviti lain


tak de kjer nak salin baju lg..


lg pow baju lawa2 nk campak mne..


locker punyer kecik..mahal lak tuh..


tak berbaloi2..rugi3...


hehehe..



habis mandi baru pakai cantik2..


sbb dh nak lik..


no main2 air lg..


tu baru betul..


hehee..;p



so ...sempoi ke aku???


no komen...;p




4 comments:

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

sempoi.. janji selesa kan? ;)

kain_sari said...

hehee..;p
oyeh..

ber_u_wang said...

comel apa.. ai like..

betul uncle kata jujur ni.

kain_sari said...

hehehe..;p
tq uncle...tp memg sempoi jerk..comel gak erkk..;p