?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 31 December 2009

Terima kasih...:)

simple jerk tajuk diatas...tapi cukup bermakna buat aku....:)
hari ini aku dan azie kjer sampai petang....malam klinik tutup...lebih hepi doktor kater kiter cuti sampai hari ahad.....


kalau nak ikut kater hati aku nk jer balik kampung esok....tapi disebabkan atas hal-hal yang tak dapat aku elakkan..terpaksa lah aku batalkan.....
cuti 3hari nak watpe yer..


sebenaryer bukan aku nak citer pasal cuti dalam tajuk terima kasih ini...
sebenaryer aku nak cakap terima kasih kat azie...sebab die banyak tolong aku malam ini buat blog...kalau sebelum ini blog aku suram jerk..tapi pasni tentu korang akan lebih sonok nak baca blog aku...tak ada niat lain lagi selain mencari kawan dan menambahkan bilangan rakan....


entry akan datang aku akan ceritakan kenapa aku akan siapkan blog ini secepat mungkin...pastu kenapa aku nak azie ajar dan tunjukkan cane nak buat blog...:)tunggu....okey..:p


paper pow aku tetap nak ucap terima kasih dekat azie....sebab banyak tolong aku ajar pasal internet...sesungguhnya ilmu ini amat bermakna buat diriku....
aku adalah buta IT.itu kebenaran yang tak dapat aku elakkan...aku cuba memperbaiki kelemahan diri sedikit demi sedikit...mudah2an segala apa yang aku inginkan tercapai...amin:)

No comments: