?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 29 December 2009

Selamat Penagantin Baru..;)

selamat pengantin baru.....:)
semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...


kelmarin adalah hari perkahwinan shuhada abu bakar dan suami(26/12/09).
manakal semalam hari perkahwinan elya faiz ezyani abu bakar dan isteri (27/12/09).
walaupow kedua-dua pengantin mempunyai nama ayah yang sama tetapi mereka bukan lah adik beradik...so jangan salah faham okey..:)



kedua-dua mempelai ini adalah teman sekolah aku dari kecil.dah sampai seru mereka.alhamdulillah...semoga mereka kekal bahagia hendakyer...
wahh....cepatyer mereka kawen......umur mereka 22tahun..sebayalah dengan aku...heehee..:)



maaf kawan semua......tiada gambar yang dapat aku titipkan disini..:)disebabkan aku xbawa hp..hehehe...


aku bsyukur kerana dapat hadir di hari perkahwinan mereka....walaupow agak kelam kabut...syukur alhamdulillah...selamat sampai dan kembali..amin:)

No comments: