?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 29 December 2009

Sakit gigi?????

huhuhuu.
yupp.........aku sakit gigi belakang..sakit yang teramat sangat..sedih aku..
sebenaryer dr semalam aku dh mulai sakit gigi..tapi tetap aku gagahkan diri ini...
hari ini aku tak tahan lagi nk tanggung kesakitan...


punca dan dimana silapyer aku boleh dapat sakit gigi nie...pow aku tak tahu...
aku harap esok akan kembali ok sedia kala...


aku tak nk makan ubat kerana aku tengah period...nanti takut pulak period tak teratur...aku juga yang parah nanti...huuuhu

sabaryer...tenangkan jiwa..kuatkan semangat melawan penyakit...insyaallah kau akan berjaya...

jumper doktor gigi???
owhhh........tidak sama sekali..
tak mungkin sama sekali..kerana aku tak suka doktor gigi...bagi aku mereka jahat...hahaha..
mesti korang gelak n ketawakan aku kn??lantak lah per korang nk kata...nie perangai aku dari kecil..
aku bukan takut jumper doktor gigi....sebab merekalah aku menjadi benci..sebab merekalah aku tak suka doktor doktor gigi...
kerana kelalaian merekalah gigi aku hampir rongak didepan...huuuuhu
aku benci mereka....
hahahaa.....mari ketawa sama-sama..:)horey3!!!!!

No comments: