?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 22 December 2009

Bile kite buat baik dengan org,akan dibalas baik..:)

17/12/09....entry ini dah basi pow sebenaryer....tapi aku just nk kong si cerita dengan korang....

tajuk kt atas tuh xleh blah kn.kn..kn???tapi tul n real2 berlaku....hari nie de sorang patient tuh...bangsa cina...die nk ambik borang insurance yg dh kasi kt doktor...nk diringkaskan cerita...borang tu dah 2/3 hari dah ada dekat doktor..tapi xjugak doktor isi2 lg borang tuh...almaklumlah...doktor sgt busy sepanjang cuti sekolah ini...kan ramai budak2 berkhatan...maka jadiyer doktor terlupa...


jadi waktu petang patient ini aku senang pggil die 'uncle' jerk..meh dtg klinik lg tyer pasal borang.....insurance tuh puyer lh nk uruskan...renyah tul....kalau x silap insurance AAM...aku pow xpasti ....sama gak mcm borang insurance yg len...byk sgt nk isi....paling aku xsuke bab2 buat mc n bill.....byk tau...kire baper hari lg...de setengah patient tuh byk lak ragam...caj cikit jerk...tp byk songeh lak..bukan nk ckp terima kasih ker..per ker...nie tahu bg komen jerk...tu pasal aku xsker ambik tahu...azie yg isi bab2 tuh....dimaklumkan bahawasanye syer...adalah palig anti kepada sesiapa sengaja2 ambik mc tanpa sebab....sebab aku sendiri pow xpernah ponteng tanpa sebab..okey:)


berbalik kepada uncle td...selepas semua selesai...caj dikenakan hanya RM30 sahaja...uncle tu kasi RM50.ada lebih RM20...aku cakap lah lbh bg kami erkk...nada aku hanya bergurau...tapi serius wei..uncle tu kater ambiklah....aku tyer lagi..tul ker...uncle tuh kater sbg upah..:)alhamdulillah rezeki kami berdua..:)syukur kepada mu ya allah....jadi duit tuh aku bahagi dua dgn azie...:)terima kasih uncle..:)bsyukur gak kepada allah..amin:)

No comments: