?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday 29 December 2009

Kelakar...:)

tersenyum aku seorang diri bila teringatkan hal yang satu ini...akan aku jadikan kenangan..:)

alkisahyer begini....
pada sabtu dan ahad(26/12/09-27/12/09) yang lepas aku balik kampung bersama dayah...teman kejer ku...:)aku lik naik kereta..dayah yang drive..hehehe:)
kami bertolak tepat jam 8 malam....kalau nak di ikutkan bertolak jam 6 petang...disebabkan hal-hal yang tak boleh di elakkan...maka yer perjalanan kami terlewat..


petang tuh ada perlawanan bola sepak perak lawan usm di padang bola sepak slim river..
sampai di kampung dalam jam 11 lebih gituh...sebenaryer ingin aku ceritakan bende yang lucu tuh mengenai someone..:)ikuti kisah seterusyer........



sehari sebelum tuh aku telah diperingatkan oleh seseorang....bahawa dia tak nak diganggu dengan panggilan telefon mahupow mesej..kerana die mahukan privasi...makayer aku pow berjanji tidak sesekali menggganggu percutian die...aku balik kampung dengan harapan dan doa mudah-mudahan perjalanan aku dan die selamat pulang dan kembali...tidak ku usik langsung hp ku...aku biarkan ia..kerana bagi ku tiada siapa yang ingin mesej@menelefon aku....



sesampai sajer aku di kampung...tel aku berdering berulang kali...aku biarkan..aku fikir mungkin orang ingin main-mainkan aku....tetapi bile hp aku xberhenti berbunyi..aku merasa hairan...dayah memanggilku kerana die cukup mengenali nama yang tertera di hp ku...segera aku angkat...


hello....dalam senyum:)assalamualaikum.....aku mulai ketawa riang dengan dayah...dayah kater tak nak call@mesej....dah rindulah tuh...tak tahan dah..ayok3:)memekik dayah di hp aku...aku pow turut gelak...hehee....tak sangka aku akhiryer dia call gak...amin .....


dalam hati aku bersyukur dia selamat sampai ke melaka ....dia kata rindu dan tak boleh tak call...aku pow begitu..tetapi dia yang kater dan warning lagi tuh sebulan yang lalu...nak kn privasi..akhiryer dia kecundang dengan gelora jiwanya sendiri..hehee:)aku tersenyum....


siapakah gerangan die tuh....cube teka????hehee


someone yang aku sayangi...
someone yang telah mencuri hati ku....
someone yang bermakna buat diriku...
someone yang tak sanggup aku lukai..
someone yang aku selalu rindui....
someone yang selalu buatkan ku gembira...
someone...someone...someone..:)

lalalalala......:)
heheee...
ku bersyukur kepadamu ilahi...
ku bahagia bersamanya tika ini...
aminn.........

No comments: