?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 31 December 2009

3 Hari..........

tajuk yang tak boleh blah kn..kn..kn??
maksudnya adalah dimaklumkan bahawa..aku dapat cuti 3 hari...
mulai esok...1januari 2o1o......cuti sampai hari ahad...


cuti??cuti??cuti??
nak watper yer?????
tido ker??balik kampung ker???pergi jalan-jalan ker??pergi dating ker???

ermmmmmmmmm...................
mana satu jawapan anda???

cepat jawab......hehehee:)


jawapan sayer......jawapan sayer...jawapan sayer....
hehehee.............:p
mesti korang menyampah tunggu jawapan dari aku kan...lambat sangat nak jawab...
padahal senang jerk tuh nak jawab....


1)aku sebenaryer nak balik kampung...tapi wet tak ada...sebab baru balik kampung..
tapi otak dah ligat napak wajah mak dengan bapak...dengan mereka aku selalu rindu
aku doakan mereka dalam keadaan sihat selalu hendakyer....amin:)love them so much.


2)kalau tak pergi mana-mana konfem aku sedap tidur kat hostel...:)macam tabiat lak
aku ni...

3)kebetulan someone aku nak jumper....aku hepi..so cancel lah semua aktiviti berangan aku diatas..hehehe:)


dalam gembira ada sedikit terselit rasa kesedihan.kegelisahan.....dan macam-macam lagi....harap-harap semuanya okey..mudah-mudahan..:)amin

No comments: