?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 31 December 2009

Akhirnya.......Berhasil Juga Usahaku

ALHAMDULILLAH.........:p
akhirnya...siap gak blog aku nie...walaupow pada awalnya aku hampir berputus asa...
tak sangka aku nak buat blog ini susah gak kalau malas nak bertanya...


betullah kater pepatah....malas bertanya...rugi diri sendiri..
erkk...betul ker per yang aku kater ni...ish3....
pakai cakap jerk...hehee...bengong gak kepala ini..
almaklumlah dah lama tinggalkan zaman sekolah...
ini dah kejer ingat kjer jerk...tak ingat yang lain dah...


aku nak cakap banyakali ucapan syukur alhamdulillah....lantaklah korang nak kater per,,,tapi aku tetap nak cakap syukur alhamdulillah...sebab sekurang2nya aku dah dapat satu ilmu yang tak ternilai...syukur kepadamu ya allah..tak lupa gak dekat azie..terima kasih banyak-banyak azie...kerana sudi ajar dan putus-putus mengajar aku pasal IT..TERIMASS...:p....akan aku ingat sampai bile-bile....thanks..:)
muuuuuaaaaaaaaaaaaaah...aku syg kamu aziee...hehehee:P
sila jangan fikir bukan-bukan...aku just nak ucap terimasss banyak2 kat die...:)


so pasni korang janganlah menyampah lagi tengok blog aku....
insyaallah...aku akan tambah apa-apa yang patut....thanks semua..:P

No comments: