?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 28 December 2009

sunyi......

Dah lama xwt blog....maaflah...aku menyepi seketika...aku sibuk sejak akhir2 nie...baru skrg aku de mse lapang....xper pasni...aku akan berblog dgn lbh byk lg...
sebenaryer aku sendiri nk tukar blog nie mjadi lbh baik..tapi xtahu nk wt cmne..
huhuu...siapakah gerangan yg leh memberi bantuan..susah yer bile buta IT...


Aku menghilang kerana ada hal yang lebih penting yang perlu aku bereskan...seminggu yang lalu memang aku dalam kesibukan yang terlampau...hari nie masih sama...
alhamdulillah...hati mulai tenang..:)amin...


pasni aku akan de lebih mase...dont worry okey..:)

No comments: