?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday 10 December 2009

aku dh kembali......:p

xleh blah kn..kn..tajuk diatas tuh..hik3...yup..aku dh kembali maksudyer aku dh lik n mula kjer lik mcm biase...:)okies...sonok dpt msuk kjer lik...duk kg pow sonok gak...dua2 sonok...


aku ambik cuti lame gak...hampir 2mggu.semua tuh sbb nk hbskn cuti tahun.kebetulan umah aku ade wt kenduri tuk raye korban n sepupu aku lak nk kawen.aku malas nk ulang alik lik kg...mesti nk pakai wet byk.so kne bajet2..hehee..
skrg nie pow mcm xde wet jerk..hik3..:Pkne bjimat okies....


lik jerk dr kg aku terus msuk kjer....abg fadil yg hantar.kebetulan dia pow nk lik kl.sebenaryer aku xnk lik gn abg fadil.aku lbh sker lik sendiri naik bas.tp dh parent aku suh gak.aku ikut je lah...dlm kereta aku sampai gantok2...abg fadil bukan lh sker bsembang sgt.die ckp bile perlu jerk.penyenyap die tuh.aku lah cian..gantok.aku suh dgr radio.dia pasang radio ikim jerk.aku bukn xsker radio ikim.tp tgk keadaan n bual bicara dlm ikim tuh...kekadang msuk tuk jiwa aku ,,kekadang xmsuk lgsung...ermmm.....lantak korang lh nk kate per pasal aku.xsker radio agama ker..per ker...pleaselah faham sikit.....kiter ckp gituh bukan bmaksud xsker lgsung.....okies..tolong jgn salah faham ok...:P kiter skerlah..tgk pd keadaan ok.heheee....:P


samapi klinik dh kul 2 terus msuk kjer...aku sebenaryer dh xsedap badan.rse nk demam.tetibe lak aku kne selsema.bdn aku panas dh....firstday leh tahan lg...second..aku kne telan ubat gak...hingus melelh maa...mne leh tahan...bdn aku panas sudah...so time rest aku telan gak obat....tido jap..bangun n solat terus msuk kjer...xsihat mesti bdn lemah kn..kn..??tul tuh aku xlarat..tp aku gagah kn jerk msuk kjer...sorry wei...aku bukanlah org yg sker cuti time sakit..kecuali xlarat sgt ..aku pow rse pelik gak naper bdn aku nie lemah jerk...aku try arr timbang berat badan..haa...ambik ko 53kg..huhuhuhu..patut arr bdn xsihat dh naik 3kg..huhuhu....xleh jd..kne kurgkn kembali kpd keadaan normal huhuhu..50kg lik.klu x..bdn aku cepat letih n gantok..xmaulah gituh...

No comments: