?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 14 June 2010

lega dah hati nie ..;p..syukur sgt

hari nie hari yg dinanti2kan sangat..;p



hari nie aku kne g klinik kesihatan lg

untuk pemeriksaan selanjutyer..;p



nielah klinik yg firstime aku g..

jauh terpelosok kedalam..

jauh dari orang ramai dan kesibukan jalan..

pelik haku...



kesian kt org2 tua kalau nk dapat rawatan..

turun bas pastuh kne jln kaki jauh kedalam..

nape ntah buat kt nun jauh kedlm..

nie..xleh jln kaki sorang2..

awass.....

akan diperhati oleh sang peragut..

xde org nk tolong nie..bahaya tul..ish3..




berbalik kepada tajuk di atas..

sebelum nie kiter de citer pasal kiter gh sakit

nie tuk check-up kali kedua...

kiter malu tau nk citer pasal nie..

tapi untuk pengetahuan khas buat kaum wanita pe salahyer

kan....kan..kan..



kiter de masalah ....

orang lain mungkin tak ambik serius..

tapi bukan bg kiter....

walaupow ianya hanya kecil..

kekadang penyakit nie tak leh nk jangka..

sama ada kecik atau pow besar..

lebih baik mencegah daripada merebak kepada lebih parah..



kiter tak tahulah pe silap kiter..

tersalah mkn ker...

tak jge kebersihan ker..

sampai tertanya2 pe salah kiter..

mcmne leh dapat bende nie..

itulah tak sangka kan...

tetibe je de..



kiter de something kat ketiak..

ketumbuhan kot..

tu doktor yg kater...

bukan kiter yg kater..

kiter ingat jerawat atau bisul..

kiter mkn ar ubat ..

tapi pelik tak kurang2 gak sakit tuh

tambah bengkak delah..



so kiter g lah cek kt doktor minggu lepas...

kiter risau arr kalau2 de kaitan dgn kanser payu dara..

sekarang nie kan...

kaum wanita fames dgn penyakit nie..

tp bukan leh wt main2 tau..



doktor kter...

nie hanya kulit luar..

xde kaitan dgn kanser...

wahhh...betul ker...

kiter dh takut2 tau..

dh fikir bukan2 dah..

dh nangis2 tau..

takut sgt ...dgn kanser



so doktor tu cek2lah tmpat sakit tuh

bukan raba yer..

memg auauau..ler sakityer...

rse mcm nk buss3..tumbuk2 je doktor tu time pegang..

doktor just bg antibiotik ofloxa n vitamin c

tgk cmne..



so hari nie cek...

sakit kurang dah..tp bende tu still de lg..

doktor tyer nk operate ke tak nak..

aku kater kalau xnk operate leh x

de kesan paper x..

doktor kater just kat luar jerk..xde kaitan dgn kanser..

tapi die suh aku cek sendiri payu dara..kerap arr

pastuh jgn cukur terlalu kerap kt ketiak..

jgn guna deodorant ( betul ke eja nie??hentam jelah)

hehee...;p



tgk perkembangan untuk seminggu dua nie..

kalau still sakit lg..

dtg lik..

n doktor suh operate ler..

tgk yer..jgn tak tgk lak..;p



so semenjak aku g cek minggu lepas..

aku dh xpakai deodorant dah

tapi aku kerap tukar baju..mcm cepat je bau masam

geli aku badan berbau..xselesa

pemeriksaan diri sentiasa..

cukur tetap cukur..ermm berhati2 jerk



fuhh lega dh hati nie..syukur sgt..;p

tp still gak lah de risau2 lg

harap keadaan aku ok sblm aku g..

nanti aku nk cek lagi kt doktor...

kalau perlu operate memang aku on jelah

demi kesihatan aku..;p

tq doktor yg merawat aku..;p



korang lak kalau de paper problem kt diri korang

jgn senyap2 jerk....

wt rawatan awal tau..;p

No comments: