?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday 7 June 2010

kekawan...doakan sama2 untuk sayer yer..;p

hari nie still tak kjer lagi..
tapi aku tak lik kampung..


nak tenangkan fikiran..
duk bersendirian di hostel..


hari nie aku ambik keputusan untuk g cek
g klinik kesihatan slim river...
dayah temankan aku kesana...


maaf kekawan...

kali nie dugaan besar buatku...
nak cakap mcmne erkkk....??
nk kongsi citer camne erkk dgn korang..


tapi ...
kali nie aku perlukan doa dan kater2 semangat dari korang sume..;p
korang baik hati kan...



wahhh..
mcm gempak jerk..;p


diakhir bulan lepas aku de citer pasal kne sakit2 selalu..
diawal bulan nie lagi hebat buatku..
ntahlah...
ujian allah buatku...;p


kepada kaum wanita sume..
jangan ambik remeh tentang hal yg satu nie...


nak cakap ke tak nak nie??
rse malu sangat tapi tu hakikat...


tentang kanser payu dara...


adakah aku menghidap penyakit ini??
ketika usia ku menjangkau 23 tahun
keturunanku tidak pernah ada untuk penyakit ini


owhhhh..ya tuhan...


bukan perkara mainan...
bukan hal remeh temeh..
tapi.....


jika itu benar.....
ya allah...berlinangan air mataku..


aku perlukan kekuatan ketika ini...
rasa terkejut,takut,sedih...sume perasaan de ketika ini..

aku dengar n bertayer lebih lanjut hal ini...
pe yg doktor terangkan di klinik tadi...



doktor tu memang baik..
tq doktor...


doktor kater jgn risau...
try makan ubat dulu...
untuk dlm jangka mse seminggu nie...


lepas seminggu nanti..
jumpe doktor lik..
jika tiada perubahan...


kemungkinan doktor minta wt operate..
lebih baik dapat kesan dari awal...


nak kater mcmne lagi kekawan...


aku leh cool je bile dapat tahu pasal nie..
no nangis2 kt doktor tadi..
dgn dayah pow aku x nangis...


sekarang je baru nak nangis...
ermmm...
aku dah perasan hal nie..

tapi aku ingatkan sakit biase..
aku wt tak endah jerk...


biase baca artikal pasal kanser nie...
tapi tak pernah terfikir untuk diri sendiri..


aku no komen sekarang nie..
tgklah lepas seminggu...


paper hal nanti ..
insyaallah akan ku inform dlm entry blog nie..;p



kekawan sume..

hanya 1 yg ku pinta ..
doakan yer kesihatanku kembali normal..;p


doa kalian sangat aku hargai..;p
tq



maaf jika blog nie sunyi tanpa entry terbaru


aku inginkan ketenangan..;p



No comments: