?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 13 June 2010

hadiah untuk my cousin n jiran tetangga kawen kt kg..;p


hadiah yg dh siap di balut siap de bentuk2 lg..;p


untuk my cousin...;p

album n set gelas n jug bertangkai..;p



mangkuk kaca bertingkat utk my jiran tetangga di kg..;p






hadiah2 utk meka..;p



barang2 utk balut hadiah jd cantik..;p




sekarang kan musim org kawen...

berlambak2 org wt kenduri kawen..

kire cuti sekolah nie full lah dgn jemputan kenduri kawen kt kg

kenyang perut oden..

hehe..;p




tapi aku dapat g time kenduri kawen my cousin n jiran rapat je

sbb meka kenduri selang sehari jerk...;p




kat atas hanya gambar hadiah yg aku nk bg kt meka

takde pe nk bg...

sbg kenangan tuk pengantin..



kawen bukan banyakali..

sekali je dlm seumur hidup..

insyaallah..;p



paper pow...

setiap pemberian tu..

aku ikhlas nk memberi..



mak dh ajar anak2yer bg cenderahati tk org kawen..

sejak usia umo aku 18 tahun lg..

so xleh miss xkasi bile org kawen..

khas utk kenalan rapat,saudara mara n jiran tetangga

yg len ..aku tak kenal..

tq mak..



syg mak..;p



pasni aku letak gambar kawen meka lak erkk..

harap sabar yer...;p

No comments: