?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 15 November 2009

Ya Allah,kau selamatkanlah dia.........................


naper aku ckp cmtuh...sbb adik bf aku kne demam denggi.mlm td bf aku bg tahu adik die disyaki kne demam denggi.smlm g hospital g cek...aku memg xtahu nk borak@msj aper kt die..sbb yelah org gh risau.lg2 bile die kater risau sgt pasal adik kesayangn die..terus kelu lidah aku nk bg kata2 semangt per..biase kalau org dh risau nie ,,mne de fikir org lain@nk dgr kater org len..dlm otak fikir adik jerk.tu pasal aku senyap jerk.bukan majuk.tp no komen.aku mne de pengalamn gituh...walaupow aku nie pow syg sgt kt adik aku tuh..same cm die.tp idaklah pernah de pengalamn gini.aku cme dpt doakn mudah2an adik die cepat sihat.amin.nk tgk adik die.aku pow xtahu ktne.teruk tul gf abg die nie.huhuhu...betul lah per...nk g kl.haram jadah aku cnfirm xtahu jln.naik bas pow xpernah.mau aku sesat nnt......huhu...ya allah.kau pulihkn lah kembali kesihatan adik baiyah.kuatkanlah semangat die tuk melawan sakityer ituh..amin:P

No comments: