?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 15 November 2009

Kesian aku...................
ya..allah..naper dgn tangan aku nie....mengelupas lg kerr......cianyer aku..aku rse baru jerk baik.dh nk jd lik.mcm nielah tgn aku...selalu salin kulit.bukan jarang..tp dh selalu.dlu aku xambik indah pow pasal nie.skrg nie aku dh ambik tahu n selalu titikberatkan mslh2 diri aku.dayah n azie selalu tegur..jgn kopek kulit yg mengelupas tuh..nnt makin teruk.tp tgn aku nie mne leh duk diam.mesti gatal nk men kopek2 gak..huhuhu...skrg nie aku gh kopek kulit..hehehe...:p
bf dh hbs kelas....batery hp die low.die kter nk terus tgk baiyah.sblm tuh nk hntar dayah..aku just ckp hati2 bwa kreta.hehehe..:pdia tyer pasal hidung bdarah tuh denggi bdarah kerr..aku jwb tuh antara simptom denggi.tghari td aku try gak tgk pasl denggi nie kt tenet....tp aku xyakin nk bgtahu tu denggi bdarah..better die tyer doktor...
ya allah.....kau selamatkan lah baiyah ...kau pulihkanlah kembali kesihatanyer...kesianilah die ya allah..amin.
hari nie aku pose ganti lg.aku pow dh luper sebenaryer dh bper hari aku ganti pose...x ku kire lak..huhuhu...best pose nie sebenaryer...selain menahan diri dr lapar dan dahaga...pose gak merehatkn minda:paku dh siap masak tuk lauk bbuke pose.ikan masak kuah kuning,ikan goreng sambal n telur dadar.nasi,aku minta dayah li.azie dh lik tg.tggl bdua jerk kami...xpelah..semua dh siap.tggu time buke jerk nie:Phorey!!!!!!!!!

No comments: