?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday 18 September 2011

berita gembira + sedih

assalamualaikum..............
hai kekawan sume....
apa khabar??????


harap sume dlm keadaan sihat sentiasa.....amin..;)
rindunyer nk wt coretan dlm blog nie...


berita gembira...;)..(senyum sampai telinga)
kekawan...
syer dh habis exam yg ku anggap sgt penting ketika ini..
alhamdulillah ....result dh kua...
alhamdulillah...kupanjatkan kesyukuran yg teramat sgt...
aku lulus exam...;)


disaat aku menerima berita gembira ini...
de dugaan lain yang timbul...
kegembiraan hanya sementara...
disaat nie hatiku sedih...
xtaulah nk gambarkan bagaimana...


kuatkah diriku ini untuk menerima perpisahan tersebut..
memang ku cuba elakkan....
tapi nape....ia terjadi....


dugaan........tinggal nyawa2 ikan sahaja..
hanya menanti 1 lafaz muktamad dariku untuk menerima hakikat tersebut..
arrrrrrrrrrgh..................geram sangat!!!!!
benci teramat sangat !!!!!!!!!!!!
rasa nk tumbuk..tendang...mcm2lah..
aku kecewa+sedih+marah+sume delah...
nape!!!!!!!!!!!!!!



lihat jelah...jika ditanye tentang perkara ini..
memang aku xdapat terima hakikat...
nk dengar ungkapan itu pun aku xsudi...
nk tanya punca lagilah aku xsuke....
sangat menyakitkan...


hai insan bernama norzilawati nie....
napelah nasib kau sebigi rupa...
kerna sikapmu yg terlalu berdiam dirikah..terlalu penyabarkah
sehingga ia mengambil kesempatan..
tidak tahu menghargai ....


think positif....
entahlah..
malas nk fikir...
nk ikutkan perasaan memang aku selalu rasa sakit hati..
aku wt cool jerk...sbb banyak lg benda lain nk fikir..
bek fikir study..
benda nie wt aku serabut jerk....


huhuhu....

3 comments:

beruwang said...

Banyak banyak sabar sebab ada kebaikan dari setiap apa yg berlaku

kain_sari said...

terima kasih...;)

kain_sari said...

terima kasih...;)