?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday 26 November 2011

sayu......

hari nie aku cuti sampai hari isnin..

dapatlah g kenduri umah saudara...;)
jadi penyambut tamu..sangat seronok...



petang....
adik tetiba nk lik kl..

die menangis..
firstime aku tgk die nangis..
susah nk tgk die nangis...

pernahlah tgk die nangis ..tu pow mse nenek sakit tenat dipangkuan die


sebab...xperlulah aku ceritakan..
biarlah ia tersimpan kemas disanubari ini..

paling syahdu...
aku pow turut menangis..emak n bapak..
wahhh...
xleh nk taip..tetiba air mata aku nie lak nk menitik


adik..
akak minta maaf sangat2 xdapat tolong..
bukan kedekut...memang disaat ini akak xdapat tolong


klu dlu akak dlm bekerja..
akak mesti dapat tolong adik..
sape xsyg adik akak sorang nie..
sayang adik sgt..


insyaallah.....pas akak hbs belajar n bekerja..
akak tolong...
tu janji akak...


ya..allah..
selamatkanlah perjalanan adikku..
mudah2an die selamat sampai ke rumahnyer,,
amin..




xsabar nak habis belajar n bekerja..
nak tolong keluarga...

ya..allah..
permudahkanlah perjalanan hidupku
dan kuatkanlah semangatku untuk menghadapi dugaan yg mendatang..
amin..;)

No comments: