?colorful? de?? ?? ?????Cobalt Flowers? ????? ?? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??125 Grabs Today. 37104 Total
Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blo BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, 19 October 2011

xhalalkan.....;)

assalamualaikum..


hai kekawan sume..

sihat ker???

de beberapa kisah duka yg ingin ku titipkan dalam blog aku ini..
tapi xtau nk mulakan bile..

biarlah hati nie tenang dahulu baru ku kongsi bersama kekawan sume


hari nie aku cume coretkan bape kisah yg leh jadi pengajaran..


dah lme xbuka ym n mail

buka ym..
aku ternmpak kelibat seperti pernah kukenali dahulu..




masih hidup rupanye orang ini di muka bumi ini..
aku ingatkan dah mati...

maaf..terlalu kasar bahasa yg aku gunakan..
tapi memang layak untuk sorang penipu..



dh 2tahun berlalu...
aku kenalinyer melalui alam siber nie..
xsampai setahun aku kenalinyer..
tapi tetiba dikhabarkan telah meninggal dunia...


sukar juga nk terima die dh meninggal..
tapi org yg rapat mengiyakannya..
maka aku percaya..


so surah al-fatihah n yasssin
untuknyer..


tapi nape hari nie tetiba orang tu hidup lagii??????
hantu ker???
ish3...mustahil!!!!!!!!!


tajuk kt atas tu sbb dia dh pinjam sesuatu dariku..
aku halalkan jika ia benar2 tiada..
tapi xhalalkan jika masih ada...kerna dia telah manipu!!

xbaik menipu........
kerna orang yang menipu pasti akan menerima balasannyer suatu hari nanti



nak lari mane..dunia nie kecik jerk..
larilah sejauh yg boleh..
suatu hari nanti pasti akan bertemu kembali..


lagi2 orang yg wt jahat nie..
hidup tak tenteram punyer....;):);)



tengoklah.......no komen....



tapi sakityer hati.....!!!!!!!!!!!!!!
de gak orang macam nie...!!!!!!!!!!!!
bushh3.......

3 comments:

ber_u_wang said...

Ada kah dia kaya sebab tak pulangkan sesuatu itu?

Apa kah kain sari miskin sebab kehilangan sesuatu itu?

Memaafkan itu lebih baik dan pasti allah gantikan sesuatu itu dengan lebih baik lagi..

memang perbuatan kawan itu amat mengeciwakan tapi biar lah dan jangan jadikan ia sebagai sebab untuk kita juga mendapat dosa ..

beautiful_rose said...

org yang ko citer kat kamiorg dulu tu ke?

tak sangka buat naya kat org sampai hati betul....

kain_sari said...

tq beruwang bg komen..mungkin sukar untuk memaafkan bg org menipu...klu xske tu jgnlah kater dh mati..nape???nk sgt mati ker?..maaf..memg kasar bahasa yg syer guna...

azie..yup org tuh....